Časté dotazy
Co vše obsahuje leasingová splátka?
Splátka obsahuje pojištění, záruku a cykloasistenci na 24 měsíců, tedy po celou dobu leasingové smlouvy.
Je možné po skončení operativního leasingu kola odkoupit?
Ano, odkupní cenu budete znát již při podpisu smlouvy o operativním leasingu. V případě, že nakonec nebudete mít o odkup zájem, kolo pouze dle smlouvy vrátíte bez jakýchkoliv sankcí.
Záruka je skutečně 24 měsíců?
Ano, na kola je ve spolupráci s našimi partnery poskytována pro podnikatele a právnické osoby nadstandardní záruka 24 měsíců.
Co se stane, pokud nebudou dodržovány předepsané servisní intervaly? Má to vliv na záruku?
Na záruku toto nedodržování vliv nemá, ale při Vaší nahodilé návštěvě servisu budete hradit spotřební materiál (jako např. lanka, řetěz či brzdící destičky) Pokud bude kolo pravidelně servisováno dle předepsaných servisních intervalů, je vám poskytován zdarma kompletní servis včetně spotřebního materiálu. Jedinou výjimkou jsou pláště a oprava píchnutých pneumatik – ty hradíte vždy.
Jaké jsou podmínky při pojištění kola?
Pojištění je nedílnou součástí splátek operativního leasingu – stejně jako třeba u automobilu. Kolo je potřeba zabezpečit jakýmkoliv zámkem. V případě odcizení je třeba ohlásit tuto událost policii a sepsat protokol o krádeži. Rádi Vám v případě krádeže poradíme a jsme k dispozici na spojeních, která jsou uvedena na našem webu.
Nemám žádnou možnost uskladnění kola. Dokážete mi vyřešit tento problém?
Ano, velmi rádi. V rámci nadstandardních služeb nabízíme uskladnění kola na zimu. Stačí doručit kolo do našeho smluvního servisu, kde provedeme výstupní sezonní prohlídku, kolo uskladníme a na jaře Vám kolo připravíme k zahájení Vaší cyklistické sezony. Vše bez starostí a stresu!
Je možné do ceny splátek zahrnout i příslušenství?
Ano. V současné době lze do splátky operativního leasingu zahrnout i stojany, nabíječku a GPS lokalizátory. V případě odkupu kol po ukončení operativního leasingu záskáte spolu s koly i toto příslušenství.
Jak je účtována splátka operativního leasingu do nákladů?
Splátku si můžete dát do nákladů v celé její výši a pokud jste plátci DPH, máte nárok na vrácení jeho odpočtu také v celé výši.
Je součástí splátek je i servis?
Není automatickou součástí splátek, ale rádi Vám připravíme návrh rozsahu a kalkulace servisního balíčku na celých 24 měsíců, který bude rozpočítán do měsíční splátky.
Jakým způsobem je tento servis zajišťován?
Servisování Vašeho kola probíhá ve smluvním servisu, ve vašem blízkém okolí (dle vzájemné dohody).
Může mít i podobu mobilního servisu, kdy je kolo servisováno například v sídle vaší společnosti. Zvolit můžete i formu pick-up servisu, kdy si kola odvezeme a nálsedně přivezeme zpět. Náklady na dojezd servisního týmu či pick-up nejsou součástí servisního balíčku a jsou vyúčtovány dle skutečných nákladů přímo zákazníkovi.
Mohu pořídit kola firmy jako zaměstnanecké benefity ?
Ano, všechny možnosti, které nabízí současná česká legislativa naleznete na našem webu v sekci ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY, a to včetně daňových výhod pro zaměstnance i zaměstnavatele.
Showroom
Součástí našeho projektu je i exklusivní showroom a prodejna elektrokol. Tento prostor je využíván i k pořádaní prezentací, eventů či workshopů ve spojení se zkušebními jízdami na špičkových elektrokolech.
Kontaktujte nás261 01 Příbram
www.kolonaoperak.cz
Partnerské prodejny
Využijte odběrná místa našich partnerů
Připravili jsme pro vás přehlednou mapu s místy, kde si můžete zakoupit a vyzvednout vaše nové kolo na operativní leasing.
Přejít na mapuKomplexní Eco-systém
Pro vaši flotilu dále zajistíme:
a stojany
a stanice
moduly
knihu jízd
servis
na zimu